بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نتایج معکوس زردهای مدعی مقابل قرمزهای ناامید!

http://upload7.ir/imgs/2014-02/26995015613521121166.jpg

یعنی نفت تهران هم می تواند با کسب یکی دو برد در دیدارهای باقی مانده اش دو تیم را از کورس قهرمانی تاحدود زیادی دور کند و خودش را مدعی درجه یک قهرمانی معرفی نماید و هم می تواند با  دو نتیجه تساوی یا احیانا باخت کاملا از کورس قهرمانی دور شود.
مع الوصف؛با توجه به نتایجی که در دیدارهای هفته بیست ششم رقم خورد،برد قرمز پوشالن مقابل زردهای اصفهانی را یک نتیجه ایده ال و بسیار خوب برای استقلالی ها بدانیم و خوشحال باشیم این تیم در تهران با دو گل شکست را پذیرا شد.
از نکات ظریف و شاید بهتر است بگوییم تنها نکته تاریک دیدارهای این هفته به نوع افکار مدیران و مربیان تیم تراکتورسازی مربوط میشود که تا به امروز هیچ مطلبی را در مورد تصمیم عجیب و غریب تراکتورسازان مبنی بر بازی ندادن به چند مهره کلیدی خود مقابل نفت تهران جهت حفظ آمادگی وعدم خستگی بازیکنانشان برای دیدار نهایی جام حذفی هفته آینده خود مقابل مس کرمان ،مشاهده نکردیم و حتی یک اشاره کوتاه هم در این خصوص دیده ندیدبم!
تیم تبریزی جهت حفظ آمادگی بازیکنانش،دیدار این هفته خود مقابل یکی از تیمهای مدعی قهرمانی را اصلا جدی نگرفتند که همین امر باعث پذیرفتن سنگین ترین شکست این فصل تراکتورسازان در لیگ برترشد.
بهتر است اینگونه به این سهل انگاری مثلا منطقی مدیران و مربیان تراکتورسازی بپردازیم که ؛تیم تبریزی که می توانست در تهران حداقل یک تساوی از نفت تهران بگیرد و نفتی ها را تا حدودی از کورس قهرمانی دور کنند،نه تنها بخاطر برخی آینده نگری ها احتیاط را سر لوحه کارشان قرار دادند،بلکه باعث افزایش آمار تفاضل گل این تیم تهرانی نیز شدند که هر کدام از این سه گل دریافتی می تواند در پایان لیگ تعیین کننده رتبه چند تیم در جدول رقابتها باشد.
جان کلام:اگر امیر قلعه نویی با استقلال یک جام را فدای جام دیگری میکرد،رسانه ها بلای سرش می آوردند که جام دوم را نیز به راحتی از دست بدهند،منتهی انجام چنین کارهای از سوی دیگر تیم ها امری عادی تلقی شده و اصولا کار غیر متعارفی صورت نگرفته است!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 11 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم فوتبال,تیم های مدعی,جام حذفی,لیگ برتر, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com